Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
МЕНЕДЖМЕНТ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Управління ризиками.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестри 2
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.
Результати навчання:
знати: теоретичні положення та методологічні основи ризик-менеджменту; принципи, типи та методичний інструментарій ризик-менеджменту; механізм реалізації ризику; теоретичні основи розробки проектів, а також фінансування їх реалізації; основні проблеми розвитку економіки країни та ознаки, притаманні процесу реалізації ризику;
вміти: ідентифікувати ризики діяльності господарюючих суб’єктів; здійснювати якісний та кількісний аналіз ступеню ризику основними методами; аналізувати ефективність методів управління ризиком; вибирати доцільні заходи з управління ризиками;
здатен продемонструвати: уміння розробляти управлінські рішення щодо запобігання та мінімізації проявів ризиків;
володіти: методиками оцінки рівня ризикованості проектів та господарської діяльності підприємства загалом; навичками організації процесу ефективного управління ризиком у випадку його реалізації;
здатність працювати в групі: у процесі розробки та реалізації управлінських рішень, як члена проектної команди.
Програмні результати навчання: ПРН 4, ПРН 6, ПРН 7, ПРН 12, ПРН 16, ПРН 19.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): управління змінами, управління проектами.
Зміст навчального модуля: ризик та його різновиди; класифікація ризиків; стадії розвитку ризику; якісний та кількісний аналіз ризику; методи кількісної оцінки ступеня ризику; методи управління ризиками.
Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.