Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Інформаційно-комунікаційний менеджмент в інноваціях.
Семестр 2
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.
Результати навчання:
знати: алгоритм здійснення управління інформаційно-комунікативними засобами в інноваційній сфері; особливості інформаційно-комунікаційних каналів при здійсненні інноваційної діяльності; методологію проведення аналізу інформаційної системи організації та ефективно демонструвати результати досліджень;
вміти: застосовувати інформаційні методи підвищення ефективності інноваційної діяльності організації; розробляти управлінські рішення щодо удосконалення комунікаційної та інноваційної діяльності; виявляти причинно-наслідкові зв’язки процесів та явищ які спостерігаються під час функціонування організації; представляти складну інформацію великих обсягів к структурованому, зручному, лаконічному, доступному та зрозумілому вигляді;
володіти: методами та інструментарієм структурного аналізу організацій у розрізі здійснення ними інноваційної діяльності; інформаційними методами обґрунтування управлінських рішень; розвиненими аналітичними здібностями до проведення дискретного оцінювання явищ та їх подальшого синтезу;
здатен продемонструвати: навички побудови ефективних взаємозв’язків та на їх основі формувати ефективні комунікації.
Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 8, ПРН 17, ПРН 21.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): Управління проектами, Управління змінами.
Зміст навчального модуля: Інформаційно-комунікаційний менеджмент як специфічна сфера людських відносин в організації. Система відносин в організації як предмет вивчення інформаційно-комунікаційного менеджменту. Типові моделі ділової комунікації. Перешкоди, що зустрічаються при передачі інформації. Принципи організації ефективного інформаційно-комунікаційного процесу з персоналом. Інноваційність та креативність у виборі комунікаційних рішень. Виявлення можливих перешкод при проведенні переговорів щодо укладання інноваційних проектів. Аналіз результатів проведення ділових переговорів. Специфіка інформаційно-комунікативного менеджменту в некомерційній інноваційних структурах.
Види навчальних занять: практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний (усне опитування – індивідуальне, фронтальне, комбіноване); письмовий (вправи, переклад, анотування тексту, написання ділових листів); тестовий (поточний, підсумковий, модульний).
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для поточного, модульного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська, англійська.