Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Моделювання оптимізаційних процесів аудиту-консалтингу
Тип модуля: вільного вибору студента
Семестри: 2
Обсяг модуля: загальна кількість годин - 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.
Результати навчання:
знати: знати особливості побудови та функціонування інформаційних систем і комп’ютерних технологій в аудиторській діяльності, зміст компонентів і можливості їх використання.
вміти: здійснювати постановку задачі та вибір комп’ютерної підтримки для неструктурованих задач, застосовувати сучасні технологічні засоби при створенні інформаційної бази та виконанні конкретних функцій аудитора, а також автоматизувати обробку інформації і підтримку прийняття рішень.
володіти: методикою і навиками проведення аудиту, технологією процесу проведення аудиту; здійснювати організаційно-економічну постановку задач.
Програмні результати навчання: ПРН.06, ПРН.14
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): аудит-консалтинг міжнародних договірних відносин, облік та фінансова звітність за міжнародними стандартами, облік у транснаціональних корпораціях, едвайзинг в управлінні інтелектуальними активами, облік та оподаткування валютно-кредитних операцій, аудит транснаціональних корпорацій, обліково-аналітичне забезпечення трансфертного ціноутворення, облік міжнародних договорів, трансфертне ціноутворення в обліку.
Зміст навчального модуля: Теоретичні аспекти аудит-консалтингу. Інформаційні технології в бізнесі та бухгалтерському обліку. Поняття процесів аудиту-консалтингу Застосування комп’ютерів в аудиті. Методологія комп'ютерного аудиту. Аналітичні процедури в комп'ютерному аудиті. Аудит в умовах застосування комп'ютерних облікових систем. Методи аудиту із застосуванням комп'ютерів Автоматизація аналітичних процедур Аудит інформаційної безпеки підприємства
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2 )
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська