Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
МЕНЕДЖМЕНТ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Гроші і кредит.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр 3.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.
Результати навчання:
знати: сутність, функції та роль грошей, кредиту та інших фінансових інструментів в ринковій економіці; закономірності, які відбуваються у сфері грошово-кредитних та фінансових відносин; структуру та характеристику фінансового, грошового, кредитного та валютного ринків;
вміти: Оцінювати агрегатну структуру грошової маси в Україні; аналізувати, вимірювати і прогнозувати інфляцію в Україні;
володіти навичками: визначення сукупності законів, які забезпечують використання фінансових інструментів, грошей і кредиту як дійових засобів економічної політики держави; основні тенденції і закономірності грошового і кредитного обігу в умовах ринкового господарювання, принципи і форми сучасної грошово-кредитної системи;
здатен продемонструвати: обґрунтовувати теорії грошей та кредитування; розраховувати грошово-кредитний мультиплікатор; визначати валютний курс і валютний паритет за декількома методиками; розраховувати майбутню вартість грошового капіталу; оцінювати майбутню вартість депозиту; розраховувати відсотки та платежі по кредитам.
Програмні результати навчання: ПРН 16.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економічна теорія, економіка підприємства, менеджмент, маркетинг, фінанси
Зміст навчального модуля: Сутність та функції грошей. Грошовий оборот і грошова маса. Грошовий ринок. Валютний ринок і валютні системи. Грошові системи. Система розрахунків. Економічна сутність кредиту і кредитних відносин. Форми та види кредиту. Кредитна система України та її організація. Центральний банк та його функції. Комерційні банки та їх основні операції. Організація банківського кредитування.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 3).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.