Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
МЕНЕДЖМЕНТ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Стратегічний менеджмент
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр 7.
Обсяг модуля: загальна кількість годин –120; кількість кредитів ЄКТС – 4.
Результати навчання:
знати: основні поняття категорії стратегічного управління; еволюцію підходів до формування та реалізації стратегій в процесі стратегічного управління підприємствами; зміст процесів та технології стратегічного управління; сутність та класифікацію стратегій підприємства; етапи процесу стратегічного планування;
вміти: формувати стратегічні цілі, генерувати стратегічні альтернативи, визначати стратегічні позиції підприємства, визначати актуальні питання управління стратегічними змінами у підприємстві; проводити оцінку внутрішнього і зовнішнього оточення, визначати стратегічні цілі, розробляти стратегії, формувати стратегічний план, оцінювати діючі стратегії, контролювати процес реалізації стратегічних рішень.
Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 8, ПРН 12, ПРН 19, ПРН 20, ПРН 21, ПРН 26, ПРН 29, ПРН 30.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): менеджмент, операційний менеджмент, менеджменті адміністрування
Зміст навчального модуля: стратегічний менеджмент: сутність та передумови формування, стратегічний менеджмент в системі менеджменту організації, аналіз стратегічних факторів зовнішнього середовища в діяльності підприємства, діагностика та управління стратегічним потенціалом підприємства, постановка цілей в системі стратегічного менеджменту підприємства, поняття стратегії та «стратегічного набору» підприємства, вибір і формування корпоративної стратегії, продуктово-товарні стратегії підприємства: сутність та порядок формування, основи формування ресурсних стратегій в діяльності підприємства, сутність та формування функціональних стратегій підприємства, організація стратегічного планування на підприємстві, організаційно-управлінське забезпечення реалізації стратегій, соціально-психологічне та інформаційне забезпечення процесу реалізації стратегій підприємства.
Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 7).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.