Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
МАРКЕТИНГ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Економіка підприємства.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр: 3.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.
Результати навчання:
знати: економічні основи функціонування підприємств в сучасних економічних умовах, методи оцінки виробничих ресурсів підприємства (основних засобів, оборотних коштів), визначення витрат і результатів господарської діяльності підприємства;
вміти: на практиці застосовувати отримані теоретичні знання, що передбачає оволодіння навичками аналітичної діяльності, прийомами здійснення необхідних розрахунків, технікою обґрунтування рішень, способами реалізації мотиваційного впливу.
здатен продемонструвати: способи мотиваційного впливу, що забезпечують ефективне господарювання.
Програмні результати навчання: ПРН 9, ПРН 10, ПРН 19, ПРН 20.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економічна теорія; мікроекономіка; макроекономіка; статистика.
Зміст навчального модуля: Поняття та моделі підприємств. Поняття підприємства, його функції й ціль. Теорії та моделі підприємств. Основи підприємництва. Види підприємств, їх організаційно-правові форми. Зовнішнє середовище господарювання підприємства. Структура і управління підприємством. Ринок і продукція. Товарна та цінова політика підприємства. Прогнозування та планування діяльності підприємства. Персонал підприємства, продуктивність і оплата праці. Інтелектуальний капітал. Основний капітал. Оборотний капітал. Інвестиції. Інноваційна діяльність Техніко-технологічна база та виробнича потужність підприємства. Матеріально-технічне забезпечення і виробнича логістика. Організація операційної діяльності. Система забезпечення конкурентоспроможності продукції. Витрати підприємства. Фінансово-економічні результати суб’єктів господарювання. Оцінювання ефективності інноваційно-інвестиційної діяльності. Інтегральна ефективність діяльності підприємства та його конкурентоспроможність. Сучасні моделі розвитку підприємств. Трансформація і реструктуризація підприємств. Оптимізація бізнес-процесів підприємства Економічна безпека підприємства.
Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю:екзамен (семестр 3).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.