Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
МАРКЕТИНГ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Маркетингові дослідження.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 5-6.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 300; кількість кредитів ЄКТС – 10.
Результати навчання:
знати: алгоритм організації та проведення різних методів опитування, а також якісних маркетингових досліджень; здійснення аналізу результатів маркетингових досліджень за допомогою прикладних програм; здійснення аналізу результатів дослідження для їх упровадження в маркетингову діяльність підприємства.
вміти: визначити маркетингову проблему та розробити цілі дослідження; здійснити вибір методів маркетингового дослідження залежно від цілей дослідження; створити робочий план маркетингового дослідження; провести польовий етап дослідження; організувати та провести маркетинговий експеримент та спостереження; організувати збір вторинної інформації з маркетингових проблем; здійснити розробку документації для проведення маркетингового дослідження.
Програмні результати навчання: ПРН 9, ПРН 10, ПРН 19, ПРН 20.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): маркетинг.
Зміст навчального модуля: Сутність та види маркетингових досліджень. Методичні та інформаційні засади проведення маркетингових досліджень. Опитування в маркетинговому дослідженні. Кількісні маркетингові дослідження. Дослідження якісного характеру. Аналіз маркетингових даних та інтерпретація результатів маркетингових досліджень. Непереривні маркетингові дослідження. Маркетингові дослідження товарів, ринків. Маркетингові дослідження ціни. Дослідження у сфері маркетингових комунікацій. Організація та планування маркетингових досліджень.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний, графічний тощо.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 5), екзамен (семестр 6), курсова робота (семестр 6).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.