КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ТУРИСТИЧНИЙ БІЗНЕС

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Менеджмент у сфері послуг.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестри:  5, 6.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: процесно-орієнтоване управління якістю на підприємстві; показники рівня якості продукції; сім інструментів управління якістю та методи QFD та FMEA; правові аспекти захисту прав споживачів; біноміальний, нормальний та розподіл Пуассона та їх застосування при оцінці та прогнозуванні рівня ознак якості; питання вибіркового приймального контролю та плани контролю; ризик виробника та споживача; питання управління процесами на підприємстві на основі використання контрольних карт Шухарта; питання кореляційно-регресійного аналізу взаємозв’язків та планування експерименту в системах управління якістю; основи надійності виробів; фундаментальні концепції моделі досконалості EFQM; вміти: використовувати в практичній діяльності принципи, функції, методи, інструменти менеджменту якості; оцінювати рівень якості продукції та послуг; використовувати статистичні методи контролю якості; виконувати на практиці вимоги, закладені у стандартах ISO серії 9000 версії 2015р.; розробляти необхідну документацію зі створення та сертифікації на підприємстві цільових та інтегрованих систем управління; проводити самооцінку підприємств за моделлю EFQM; застосувати TQM на підприємствах різних сфер діяльності; проводити облік та аналіз витрат на забезпечення високої якості та визначати втрати внаслідок низької якості; використовувати концепцію шести сигм.

володіти: навичками розробки, впровадження та сертифікації на підприємстві систем управління за стандартами ISO 9000, ISO 14000, OHSAS 18000, SA 8000, інтегрованих систем управління; навичками проведення внутрішнього аудиту інтегрованих та цільових систем управління.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 12, ПРН 18, ПРН 20.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економічна теорія; макроекономіка; мікроекономіка; вища та прикладна математика; інформаційні системи та технології в економіці; безпека життєдіяльності та цивільний захист; маркетинг; бух облік; фінанси; гроші та кредит; право.

Зміст навчального модуля: Управління якістю на підприємстві. Системний підхід до управління якістю. Процесно-орієнтоване управління якістю. Інформаційні системи управління якістю. Оцінювання рівня якості продукції та послуг. Інструменти управління якістю. Метод QFD. Метод FMEA. Витрати на якість. Стандарти – нормативна база управління якістю. Розробка системи управління якістю на підприємстві. Внутрішній аудит системи управління якістю на підприємстві. Сертифікація системи управління якістю на підприємстві. Правові аспекти захисту прав споживачів. Управління вимірюваннями та засобами вимірювальної техніки. Розподіли ознак якості. Вибірковий приймальний контроль. Статистичне управління процесами – SPC. Концепція «Шість сигм». Планування експерименту в системах управління якістю. Кореляційно - регресійний аналіз в системах управління якістю. Основи надійності. Базова концепція загального управління якістю TQM. Лідерство в якості. Логіка RADAR як основа моделі досконалості EFQM. Принципи та методи проведення самооцінки організації. Ощадливе виробництво та система кенбан. ТРМ. Система .кайзен. Система 5S.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю:  екзамен (семестр 5), залік (семестр 6).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.