Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Системи технологій.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 5, 6.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: принципи вибору сировини, енергетичних ресурсів та раціонального розміщення підприємства з урахуванням підвищених вимог до охорони навколишнього середовища; перспективи розвитку вітчизняного виробництва; технологічні процеси і технологічні системи як економічні об’єкти; особливості технологічних систем у виробничій та невиробничій сферах; сучасні напрями технологічного розвитку на рівні підприємств; науково-технічну підготовку виробництва; вплив сучасних технологій на якості продукції; основні визначення стандартизації та метрології;
вміти: оцінити якість технологічних процесів, їх техніко-економічні показники; мати уявлення про суть процесів у виробництві, взаємозв’язок між окремими виробництвами і галузями; здійснювати раціональний вибір варіанта технологічного процесу, який забезпечував би мінімальні затрати на реалізацію, виходячи з конкретних умов; вибирати оптимальні умови (виходячи з техніко-економічних показників) проведення технологічних процесів, підбирати найбільш економічно ефективне обладнання та визначати рівень його використання.
Програмні результати навчання: ПРН 8, ПРН 10, ПРН 13, ПРН 14, ПРН 18, ПРН 20, ПРН 22, ПРН 28.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економічна теорія, макроекономіка, мікроекономіка, теорія державного управління, управління конкурентоспроможністю національної економіки, регіонально-адміністративний менеджмент, державне регулювання економіки та економічна політика.
Зміст навчального модуля: технологічні процеси і технологічні системи та їх характеристика, технологічний розвиток і його закономірності, пріоритетні напрями технологічного розвитку та прогресивні види технологій, сучасний технологічний розвиток на рівні підприємства, економічна оцінка технологій, оцінка та вибір технологічних рішень на підприємстві, галузеві особливості технологічного розвитку в Україні.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 5, 6).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.