Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» за освітньо-професійною програмою
ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ТА ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Цифровий маркетинг.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр: 1.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: теоретичні та практичні питання щодо комплексного аналізу сучасного маркетингового цифрового середовища та вміння використовувати отримані результати для розробки ефективної маркетингової стратегії компанії з застосуванням інноваційних комунікаційних каналів; особливості розробки воронок продажів у месенджерах, що будуть враховувати специфіку даного каналу комунікацій та цільові групи потенційних споживачів;
вміти: створювати сайти за допомогою WordPress, у тому числі цільових сторінок; оптимізувати тексти, у рамках маркетингової стратегії компанії, залежно від особливостей функціонування конкретного пошуковика; застосовувати ключові інструменти контекстної реклами; знаходити ключові слова та налаштовувати контекстну рекламу залежно від специфіки діяльності компанії;
здатен продемонсотувати: уміння адаптувати сайти під браузери та пристрої; уміння визначати ключові показники ефективності (КРІ) сайту;
володіти навичками: відбору каналів цифрового маркетингу залежну від наявних умов зовнішнього середовища у конкретний період часу; застосовувати інструменти веб-аналітики;
самостійно вирішувати: питання розкручування груп у соціальних мережах; питання лідогенерації та реалізовувати модель CPA (cost per acquisition).
Програмні результати навчання: ПРН4, ПРН8, ПРН11, ПРН14, ПРН18.
Необхідні навчальні компоненти (пререквізити, кореквізити і постреквізити): веб-аналітика, Інтернет речей та електронна комерція, маркетинговий менеджмент, data-mining в маркетингу, ефективність IT-рішень, бізнес аналітика.
Зміст навчального модуля:
Ключові переваги цифрового маркетингу. Роль SEO у сучасних умовах та перспективи її розвитку. Роль аналітики у цифровому маркетингу. Специфіка видачі контекстної реклами у пошукових системах, каналі YouTube, у соціальних мережах, смартфонах, відеореклама, реклама тороговельних кампаній тощо. Екосистема мобільного маркетингу.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, практичний, тестовий.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, питання для поточного контролю, тести, питання для підсумкового контролю.
Мова навчання: українська.