Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У СФЕРІ БІЗНЕСУ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва модуля: Навчальна практика.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 2
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
закріпити навички проведення наукового дослідження, а саме вміння формувати його інформаційне, правове та методичне забезпечення, враховуючи сутність питання та обмеження щодо його вирішення в конкретних господарських умовах;
набути досвід педагогічної роботи, зокрема вмінь викладання фахових навчальних дисциплін у системі вищої школи, організації основних форм навчання, застосування сучасних технологій і методик навчання; а також професійного і педагогічного спілкування зі студентською аудиторією;
апробувати основні теоретичні та практичні результати випускової кваліфікаційної науково-дослідної роботи (через участь у конференціях, творчих конкурсах, написанні наукових статей тощо).
Програмні результати навчання: ПРН 3, 7-11, 13-19.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): Методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності.
Зміст навчального модуля:
В період проходження практики студенти: ознайомлюються з науково-інформаційними джерелами за обраним напрямом досліджень (темою майбутньої магістерської роботи), а саме з структурою, науковою проблематикою та результатами наукової роботи академічних і галузевих інститутів та їх провідних спеціалістів щодо обраного напряму досліджень, визначають стан розробки питань у вітчизняній та іноземній літературі, виявляють наукову проблематику та формують бібліографію; визначають структуру та основні завдання магістерського дослідження; займаються підготовкою наукової статті за обраним напрямом досліджень, тексту доповіді (виступу) для участі у науковій конференції за обраною проблематикою; беруть участь у підготовці певного модулю лекцій (практичних (семінарських занять) з дисципліни в Power Point/ або структурування лекцій в схеми, таблиці, рисунки/ або розробка (підготовка) ситуацій, ділових ігор, case-study (кейс-методів), тімбілдінг; проводять лекції та практичні (семінарські) заняття з дисципліни в аудиторії; займаються підготовкою і написанням однієї з тем лекцій, практичного (семінарського) заняття з відповідної дисципліни; розробляють методичні вказівки (відповідної частини) з дисципліни (до контрольної роботи, самостійної роботи, індивідуальної роботи, тестових завдань); організують проведення позааудиторного заходу (бесіди, диспуту, дискусії, круглого столу, семінару); беруть участь в розробці спільних проектів з аспірантами відповідних кафедр за тематикою науково-дослідної роботи кафедри); готують та захищають звіти з практики.
Види навчальних занять: консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік тем, щоденник і звіт з практики.
Мова навчання: українська.