Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
КОМУНІКАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Стратегічний маркетинг.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 1
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 150; кількість кредитів ЄКТС– 5.
Результати навчання:
знати: теоретичні та методологічні основи формування ринкової орієнтації підприємства, ключових компетенцій, виключної споживчої цінності, маркетингової стратегії; різновиди стратегій та їх класифікаційні ознаки; структуру маркетингової та корпоративної стратегії.
вміти: аналізувати ринкові позиції підприємства, його сильні і слабкі сторони, можливості і загрози; досліджувати вплив на підприємство чинників маркетингового середовища, конкурентних переваг; оцінювати стратегічний потенціал підприємства; розробляти маркетингові стратегії щодо товару, ціни, збуту, просування;
здатен продемонструвати: необхідні теоретичні та практичні знання з вибору цільового ринку, ринкових сегментів, ринкових ніш та вікон, позиціонування товарів підприємства; застосування бенчмаркінгового підходу для розробки конкурентних стратегій; використання методів портфельного аналізу;
володіти навичками: поетапної розробки стратегічної маркетингової програми;
самостійно вирішувати: актуальні наукові задачі та проблеми; питання стратегічного маркетингу.
здатність працювати в групі: бути членом колективу при проведенні та обговоренні результатів маркетингового стратегічного аналізу; приймати участь в колективній розробці маркетингової програми.
Програмні результати навчання: ПРН 13, ПРН 14.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова, методологія сучасних досліджень з елементами інтелектуальної власності.
Зміст навчального модуля:
Зміст і призначення стратегії підприємства в конкурентному середовищі. Оцінювання зовнішнього і внутрішнього середовища. Маркетингові стратегії сегментування, вибору цільового ринку та позиціювання. Визначення товарних стратегій підприємства. Маркетингові стратегії бізнес-портфеля фірми. Маркетингові стратегії зростання підприємства. Маркетингові конкурентні стратегії.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний (усне опитування), тестовий.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).
Засоби діагностики навчання: перелік питань для усного опитування, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів, індивідуальні завдання .
Мова навчання: українська.