КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми

КОМУНІКАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Стратегічний маркетинг.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестри:  1

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 150; кількість кредитів ЄКТС– 5.

Результати навчання:  

знати: теоретичні та методологічні основи формування ринкової орієнтації підприємства, ключових компетенцій, виключної споживчої цінності, маркетингової стратегії; різновиди стратегій та їх класифікаційні ознаки; структуру маркетингової та корпоративної стратегії.

вміти: аналізувати ринкові позиції підприємства, його сильні і слабкі сторони, можливості і загрози; досліджувати вплив на підприємство чинників маркетингового середовища, конкурентних переваг; оцінювати стратегічний потенціал підприємства; розробляти маркетингові стратегії щодо товару, ціни, збуту, просування;

здатен продемонструвати: необхідні теоретичні та практичні знання з вибору цільового ринку, ринкових сегментів, ринкових ніш та вікон, позиціонування товарів підприємства; застосування бенчмаркінгового підходу для розробки конкурентних стратегій; використання методів портфельного аналізу;

володіти навичками: поетапної розробки стратегічної маркетингової програми;

самостійно вирішувати: актуальні наукові задачі та проблеми; питання стратегічного маркетингу.

здатність працювати в групі: бути членом колективу при проведенні та обговоренні результатів маркетингового стратегічного аналізу; приймати участь в колективній розробці маркетингової програми.

Програмні результати навчання:  ПРН 13, ПРН 14.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова, методологія сучасних досліджень з елементами інтелектуальної власності.

Зміст навчального модуля

Зміст і призначення стратегії підприємства в конкурентному середовищі. Оцінювання зовнішнього і внутрішнього середовища. Маркетингові стратегії сегментування, вибору цільового ринку та позиціювання. Визначення товарних стратегій підприємства. Маркетингові стратегії бізнес-портфеля фірми. Маркетингові стратегії зростання підприємства. Маркетингові конкурентні стратегії.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (усне опитування), тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).

Засоби діагностики навчання: перелік питань для усного опитування, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів, індивідуальні завдання .

Мова навчання: українська.