Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
КОМУНІКАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Бізнес-аналітика.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 1
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС– 4.
Результати навчання:
знати: потреби сучасних підприємств в аналітичній інформації; методи для обробки та аналізу статистичних даних для вирішення актуальних соціально-економічних задач в бізнесі;
вміти: формувати інформаційний простір відповідно до наукових методів первинної обробки інформації;
формувати систему показників, їх взаємозв’язків та проведення оцінки процесів, що відбуваються в бізнес-середовищі;
здатен продемонструвати: вміння застосовувати сучасні методи інтелектуального аналізу даних для моделювання розвитку соціально-економічних систем та процесів;
володіти навичками: прийняття ефективних управлінських рішень на основі аналізу тенденцій основних характеристик сегментів бізнесу; моделювання бізнес-процесів за допомогою новітніх методів; проведення оцінки якості продукції та ефективності бізнес-процесів.
самостійно вирішувати: актуальні наукові задачі та проблеми; питання бізнес-аналітики.
здатність працювати в групі: бути членом колективу при проведенні та обговоренні результатів стратегічного аналізу; приймати участь в колективній розробці бізнес-плану.
Програмні результати навчання: ПРН 13.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова, методологія сучасних досліджень з елементами приватної власності, стратегічний маркетинг.
Зміст навчального модуля:
Роль аналітики в бізнесі. Структури даних. Класифікація, розподіл та перетворення даних. Аналіз структури сукупності та її змін. Випадкові величини, гіпотези і висновки – основа бізнес-аналітики. Параметричні та непараметричні методи в бізнес-аналізі. Методи контролю якості продукції. Статистичне оцінювання ефективності бізнес-процесів. Використання методів інтелектуального аналізу даних в бізнес–середовищі.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний (усне опитування), тестовий.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).
Засоби діагностики навчання: перелік питань для усного опитування, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів, індивідуальні завдання .
Мова навчання: українська.