Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
КОМУНІКАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Бренд-менеджмент.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 1
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 150; кількість кредитів ЄКТС – 5.
Результати навчання:
знати: основні поняття, види, переваги бренду, принципи його створення; історію виникнення брендингу; методики розробки бренду; специфіку понять ідентичності та індивідуальності бренду; стратегії управління портфелем бренду; організаційні аспекти бренд-менеджменту на сучасних підприємствах; основи вітчизняної та закордонної законодавчої бази з питань бренд-менеджменту;
вміти: розробити програму формування та управління портфелем брендів; визначати вартість бренду;
здатен продемонструвати: уміння провести ситуаційний аналіз ринку брендів; визначати ідентичність та цінність бренду;
володіти навичками застосування методів розрахунку капіталу бренду. розробки заходи попередження потрапляння брендів у «пастки»;
здатність працювати в групі: процес організації процес бренд-менеджменту на підприємстві.
Програмні результати навчання: ПРН.01, ПРН.08, ПРН.17, ПРН.19
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова, методологія сучасних досліджень з елементами інтелектуальної власності, стратегічний маркетинг, бізнес-аналітика.
Зміст навчального модуля: Бренд-менеджмент в умовах глобалізації. Ідентичність бренду. Індивідуальність бренду. Маркетингові дослідження в брендингу. Управління портфелем брендів. Капітал бренду. Організація процесу створення брендів.
Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.