Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
ТУРИСТИЧНИЙ БІЗНЕС
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Рекреалогія.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр: 1.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.
Результати навчання:
знати: теорію та методологію рекреалогії; концепції рекреалогії; про рекреаційний потенціал; про рекреаційні ресурси; методи та типи оцінки природно-рекреаційних ресурсів територій; специфічні особливості організації рекреаційної діяльності; рекреаційну систему як об’єкт рекреалогії; особливості функціонування рекреаційних систем; співвідношення рекреації і культури, природи, часу, простору, потреб людини; про рекреаційні програми як засоби задоволення рекреаційних потреб людей; про туризм як сферу рекреаційної діяльності та складову сталого розвитку економіки; сутність курортології, природно-лікувальні чинники, що існують; проблеми та перспективи розвитку рекреаційно-туристичного господарства України;
вміти: проводити аналіз інформації про рекреаційний потенціал та рекреаційні ресурси; досліджувати рекреаційний потенціал та рекреаційні ресурси територій; визначати основні чинники рекреаційного розвитку територій; використовувати методи оцінки природно-рекреаційних ресурсів територій в практичній діяльності; досліджувати рекреаційні потреби суспільства; проводити аналіз рекреаційного потенціалу територій;
володіти: проводити аналіз інформації про природно-лікувальні чинники; виявляти проблеми та визначати перспективи розвитку рекреаційно-туристичної сфери України.
Програмні результати навчання: ПРН 4, ПРН 11, ПРН 16.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): пререквізити: економіка підприємства, маркетинг, менеджмент, бізнес-планування, проектний аналіз;
кореквізити: ділова іноземна мова, методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, міжнародний туризм, міжнародний менеджмент, глобальна економіка.
Зміст навчального модуля: Теоретичні аспекти рекреалогії. Концепції рекреалогії. Рекреаційний потенціал. Рекреаційні ресурси. Методи та типи оцінки природно-рекреаційних ресурсів територій. Рекреаційна діяльність. Рекреаційна система як об’єкт рекреалогії. Туризм як складова сталого розвитку економіки. Курортологія: сутність, природно-лікувальні чинники. Проблеми та перспективи розвитку рекреаційно-туристичної сфери України.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.