Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету індустрії моди (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Художньо-технологічне проектування трикотажних полотен.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестр: 7
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: основні принципи художнього проектування трикотажних полотен; теоретичні питання композиції орнаментальних полотен; способи формування орнаменту; теорію створення орнаментальних полотен; візерункові можливості в’язальних машин;
вміти: розробляти орнаментальні трикотажні полотна з кольоровими, ажурними,рельєфними візерунками на базі полотен різних переплетень; розробляти трикотажні полотна з кольоровими, ажурними, рельєфними візерунками на базі полотен різних переплетень; аналізувати зразки трикотажних полотен;
здатен продемонструвати: вміння вирішувати задачі, пов'язані з розширенням асортименту трикотажних полотен; оцінювати технологічні та візерункові можливості сучасного в’язального обладнання.
Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 2, ПРН 5, ПРН 10, ПРН 11, ПРН 14.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): інформаційні системи та технології, інженерна і комп’ютерна графіка, теорія процесу в’язання трикотажу, технологія виготовлення трикотажних виробів.
Зміст навчального модуля: Питання композиції в художньому проектуванні трикотажу. Класифікація орнаментальних полотен. Формування та проектування монорапортних композицій збільшених рапортів для машин з електронним відбором голок. Формування та проектування кольорових,ажурних та рельєфних візерунків на круглов'язаних полотнах. Формування та проектування кольорових,ажурних та рельєфних візерунків на основов'язаних полотнах. Художнє проектування плосков'язаних полотен.
Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.
Форми підсумкового контролю: іспит (семестр 7).
Засоби діагностики успішності навчання: перелік питань, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контрою.
Мова навчання: українська.