Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету індустрії моди (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Дизайн та брендинг виробів із шкіри.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестри: 5,6.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС– 6.
Результати навчання:
знати: останні тенденції моди та особливості стилів у взутті; особливості формування естетичності виробу; світові столиці моди prêt-a-porte та їх представників; розвиток форм взуття, засоби та властивості композиції; класифікацію взуттєвих елементів, декору та фурнітури. особливості етнічного та історичного костюму та взуття; створення, позиціонування та презентація бренду, способи просування бренду;
вміти: використовувати засоби художньої виразності для розробки конкурентоспроможних колекцій взуття різного призначення, розробляти асортиментний ряд на основі базової моделі, створювати фор-ескізи моделей взуття згідно завдання; створювати нові сучасні колекції взуття на основі історичних першоджерел; користуватися методами системно-порівняльного та аналітичного аналізу модних торгових марок при маркетинговому дослідженні конкурентів; виконувати нішиве позиціювання бренду.
Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 2,ПРН 20.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):
філософія, політологія та соціологія; ділова українська мова, інформаційні системи та технології, безпека життєдіяльності та цивільний захист.
Зміст навчального модуля: Поняття "моди" и “стилю”. Формування моди у взутті та костюмі. Костюм- засіб естетичного виховання особистості. Зародження та розвиток модної індустрії в з кінця 19 ст. до початку 21 ст. Використання засобів художньої виразності в сучасних колекціях взуття та аксесуарів. Особливості етнічного костюму та взуття деяких народів. Особливості розвитку костюму та взуття стародавніх часів. Розвиток європейського костюма та взуття в середні віки. Розвиток європейського костюму та взуття 17-18 ст. Особливості формування європейської моди в 19 ст. Поняття «Брендинг». Процеси та етапи створення бренду. Презентація бренду. Проведення спеціальних заходів для просування бренду. Просування бренду в інтернеті.
Види навчальних занять: лекції, лабораторні, консультації.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний (лекції), пояснювально-демонстраційний (візуальні презентації), репродуктивний, дослідницький.
Методи контролю: усний (усне опитування, доповіді), письмовий (контрольні завдання), графічний (виконання ескізів та фор-ескізів), тестовий, лабораторний.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 5), екзамен (семестр 6 ).
Засоби діагностики навчання: індивідуальні завдання, перелік питань для поточного та підсумкового контролю, комплекти тестових завдань для рубіжного та тематичного контролів.
Мова навчання: українська.