КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету індустрії моди (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Сучасні технології 3d проектування виробів.

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестр:  2.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: принципи розробки дизайну товарів народного вжитку та створення електронних ескізів колекцій виробів із шкіри за допомогою засобів комп`ютерної графіки, етапи проектування та технологічні процеси виготовлення взуття, шкіргалантерейних виробів;

вміти: здійснювати постановку та формалізацію задач для автоматизованого художнього проектування виробів із шкіри; розробляти дизайн оздоблень, виробів заданої форми та ескізів колекцій взуття за допомогою комп`ютерних графічних програм; проектувати лінійні розміри виробів та виготовляти лекала для їх виготовлення;

володіти навичками роботи в двохмірному та тривимірному середовищі графічних САПР для розробки елементів форми взуття та його конструкцій.

Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 4, ПРН 6, ПРН 7, ПРН 8, ПРН 13, ПРН 20,

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності; комерційне моделювання та проектування взуття, аксесуарів на основі просторового дизайну; ділова іноземна мова.

Зміст навчального модуля: Сучасний підхід до процесу взуттєвого проектування. Особливості проектування елементів взуття функціями просторового моделювання в середовищі PowerShape. Розробка внутрішньої форми взуття на основі заданих параметрів в середовищі спеціалізованих САПР. Виконання креслення, деталювання та градирування грунд-моделі верху на основі змодельованої конструкції взуття.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання:  денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, дослідницький.

Методи контролю: усний, лабораторний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен.

Засоби діагностики навчання: індивідуальні завдання, перелік питань для поточного та підсумкового контролю, комплекти тестових завдань для рубіжного контролю.

Мова навчання:  українська.