Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
ІНДУСТРІЯ МОДИ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Професійні комунікації.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр: 5.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: історичні витоки професійної комунікації; сутність, види, функції, шляхи подолання конфліктів комунікації; сутність, функції мови й мовлення, індивідуальний стиль; види, особливості вербальних засобів професійної комунікації; культуру мови і мовлення; техніка мовлення; мовленнєвий етикет та моделі взаємодії; сутність, класифікація невербальних засобів комунікації; співвідношення вербальних і невербальних засобів комунікації; особливості зовнішнього вигляду, поведінки;
вміти використовувати багатство мови у комунікативній діяльності; реалізувати основні різновиди мовлення у комунікативній діяльності; добирати в усному й писемному мовленні найдоцільніші формули мовленнєвого етикету; моделювати процес комунікації, враховуючи його структурні елементи; організовувати процес прийому й передачі інформації; управляти процесом в системі комунікації; установлювати суб’єкт-суб’єктні стосунки з суб’єктом комунікації; установлювати комунікативні зв’язки в колективі;
володіти навичками набуття та вдосконалення комунікативних умінь у діловому спілкуванні, системою комунікативних знань, умінь, що забезпечують реалізацію функцій, покладених на фахівців в цілому, засобами здійснення майбутніми фахівцями професійної комунікації на високому якісному рівні, можливостями самореалізації й самовдосконалення через вербальні, невербальні засоби комунікації.
Програмні результати навчання: ПРН 11, ПРН 16, ПРН 18.
Необхідні обов’язкові супутні модулі (кореквізити): ділова українська мова, українська та зарубіжна культура.
Зміст навчального модуля:
Поняття про спілкування. Процес комунікації. Комунікативний, перцептивний та інтерактивний аспекти спілкування. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Культура спілкування. Мовний етикет. Етика ділового спілкування. Психологія іміджу.
Види навчальних занять: лекційне, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, наочний, практичний, репродуктивний, проблемно-пошуковий, демонстративний, дослідницький; пізнавально-рольові ігри, навчальні дискусії, методи стимулювання почуття обов’язку і відповідальності; усного та письмового контролю і самоконтролю, індивідуального та фронтального опитування.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 5).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, звіти з практичних занять, питання для поточного та підсумкового контролю, комплекти тестових завдань для підсумкового контролю.
Мова навчання: українська.