Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
ПРОЕКТУВАННЯ ВЗУТТЯ ТА ГАЛАНТЕРЕЙНИХ ВИРОБІВ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Основи проектування виробів із шкіри.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр: 1.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС– 6.
Результати навчання:
знати: анатомію, морфологію, кровообіг стопи; антропометричні і біомеханічні методи дослідження нормальної та патологічної стопи; принципи роботи з літературними джерелами;
вміти: проектувати контури сліду (устілки) та внутрішню форми взуття (колодки) за антропометричними розмірами стопи; розрахувати розмірно-повнотний асортимент взуття; визначити середньотипові стопи; класифікувати патологію стоп;
здатен продемонструвати: необхідні теоретичні та практичні знання з антропометричних та біомеханічних методів проведення наукових досліджень, уміння використовувати отримані результати наукового дослідження у практичній діяльності;
володіти навичками: аналізу джерел наукової інформації; користуватись нормативно-технічною документацією на матеріали для виготовлення устілок та взуття; визначення та проведення наукових досліджень стопи і аналізу їх результатів та впровадження у виробництво;
самостійно вирішувати: актуальні наукові задачі та проблеми;
здатність працювати в групі: бути членом колективу при проведенні та обговоренні результатів наукових досліджень і впровадження їх у виробництво ортопедичних виробів.
Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 20.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): Основи прикладної антропології та біомеханіки.
Зміст навчального модуля: Особливості анатомії, морфології, біомеханіки стопи; опорно-руховий апарат дитячої стопи; корегуючі пристосування (устілки - ортези); корекція стопи при її патології (класифікації); внутрішня форма стопи з проектуванням; профілактично-медичне, ортопедичне взуття; взуття на протези нижньої кінцівки; система протезно-ортопедичного забезпечення технічними засобами реабілітації в Україні.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).
Засоби діагностики навчання: перелік питань для усного опитування, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів, індивідуальні завдання .
Мова навчання: українська.