Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
ПРОЕКТУВАННЯ ВЗУТТЯ ТА ГАЛАНТЕРЕЙНИХ ВИРОБІВ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Економіка та бізнес.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр: 1.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.
Результати навчання:
знати: про економіку бізнес як вид економічної діяльності; економічні основи функціонування підприємства у системі ринкових відносин, основні напрями та види його діяльності, види підприємств, що функціонують в Україні; зовнішнє середовище та його вплив на діяльність підприємства; основні результативні показники діяльності підприємства, порядок їх формування та використання; ефективність, конкурентоспроможність підприємства та його продукції;
вміти: проводити аналіз та планування фінансово-економічних результатів діяльності підприємства, управління поточними витратами, доходами та прибутками підприємства; здійснювати оцінку резервів раціоналізації витрат та доходів підприємства, збільшення прибутків за рахунок різноманітних джерел формування; визначення рівня конкурентоспроможності продукції та підприємства, практичними навичками оцінки цих параметрів; здійснювати оцінку фінансово-майнового стану підприємства, розробки програми його оптимізації з позиції покращення рентабельності підприємства;
володіти: навичками: проведення системного аналізу діяльності підприємства; моніторингу кон’юнктури споживчого ринку, чинників, що впливають на формування ціни продукції; тактичного аналізу та планування обсягів діяльності, необхідних ресурсів, зовнішніх та внутрішніх обмежень та ризиків, аналізу та планування фінансово-економічних результатів діяльності підприємства; здійснення управління поточними витратами, доходами та прибутками підприємства; збільшення прибутків за рахунок різноманітних джерел формування; визначення рівня конкурентоспроможності продукції та підприємства, практичними навичками оцінки цих параметрів; оцінки фінансово-майнового стану підприємства, розробки програми його оптимізації з позиції покращення іміджу підприємства.
Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 13.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): облік та глобальні тренди індустрії моди, економіка та управління підприємствами, бізнес в індустрії моди, економіка креативного бізнесу.
Зміст навчального модуля: Підприємство в системі економічних відносин. Основні засоби підприємства. Оборотні кошти підприємства. Персонал та продуктивність праці на підприємстві. Науково-технічний прогрес та інвестиційна діяльність підприємства. Витрати промислового підприємства. Ціни та ціноутворення на промисловому підприємстві. Фінансово-економічні результати діяльності підприємства.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань і комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.