Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБІВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Педагогічна майстерність.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 1, 2.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: сутність і структура педагогічної майстерності, характеристики особистості педагога; особливості професії інженерів-педагогів, педагогічна техніка, мова як засіб педагогічної праці, взаємодія у педагогічному спілкуванні, технологія організації педагогічної взаємодії у процесі бесіди;
вміти: застосовувати отримані теоретичні знання на практиці у навчально-виховному процесі для підготовки майбутніх фахівців легкої промисловості;
володіти навичками: пізнання особливостей обраної професії майбутніми інженерами-педагогами, визначення ними ролі особистості педагога та вимог до неї, формування педагогічних вмінь та навичок, вироблення потреби професійного розвитку, постійного самовдосконалення, утворення таких властивостей особистості, які забезпечують високий рівень самоорганізації педагога в професійній діяльності;
здатен продемонструвати: теоретичні знання та практичні навички з педагогічної майстерності.
Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 2, ПРН 6, ПРН 15.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): теорія та історія педагогіки, професійна педагогіка, психологія, методика професійного навчання.
Зміст навчального модуля: суспільна значущість професійної діяльності педагога, поняття педагогічної майстерності, педагогічна техніка, мова як засіб педагогічної праці, взаємодія у педагогічному спілкуванні, технологія організації педагогічної взаємодії у процесі бесіди, діалогічне педагогічне спілкування, педагогічна майстерність як мистецька дія у театрі, інноваційна спрямованість діяльності педагога-майстра.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультації.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний (виступи на практичних заняттях, опитування), письмовий (завдання), тестовий.
Форми підсумкового контролю: залік, КР (семестр 1), екзамен (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для підсумкового контролю.
Мова навчання: українська.