КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБІВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Педагогічна майстерність.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестри: 1, 2.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: сутність і структура педагогічної майстерності, характеристики особистості педагога; особливості професії інженерів-педагогів, педагогічна техніка, мова як засіб педагогічної праці, взаємодія у педагогічному спілкуванні, технологія організації педагогічної взаємодії у процесі бесіди;

вміти: застосовувати отримані теоретичні знання на практиці у навчально-виховному процесі  для підготовки майбутніх фахівців легкої промисловості;

володіти навичками: пізнання особливостей обраної професії майбутніми інженерами-педагогами, визначення ними ролі особистості педагога та вимог до неї, формування педагогічних вмінь та навичок, вироблення потреби професійного розвитку, постійного самовдосконалення, утворення таких властивостей особистості, які забезпечують високий рівень самоорганізації педагога в професійній діяльності;

здатен продемонструвати: теоретичні знання та практичні навички з педагогічної майстерності.

Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 2, ПРН 6, ПРН 15.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): теорія та історія педагогіки, професійна педагогіка, психологія, методика професійного навчання.

Зміст навчального модуля: суспільна значущість професійної діяльності педагога, поняття педагогічної майстерності, педагогічна техніка, мова як засіб педагогічної праці, взаємодія у педагогічному спілкуванні, технологія організації педагогічної взаємодії у процесі бесіди, діалогічне педагогічне спілкування, педагогічна майстерність як мистецька дія у театрі, інноваційна спрямованість діяльності педагога-майстра.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультації.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (виступи на практичних заняттях, опитування), письмовий (завдання), тестовий.

Форми підсумкового контролю: залік, КР (семестр 1), екзамен (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для підсумкового контролю.

Мова навчання:  українська.