Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
КОНСТРУЮВАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва модуля: Конкурентоспроможність швейних виробів.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр: 1
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 90; кількість кредитів ЄКТС – 3.
Результати навчання:
знати: чинники конкурентоспроможності швейних виробів; алгоритм забезпечення конкурентоспроможності швейних виробів; методи комплексної оцінки рівня конкурентоспроможності швейних виробів;
вміти: розробити конструкторсько-технологічне забезпечення конкурентоспроможності швейного виробу; дати рейтингову оцінку виробам-аналогам підприємств-конкурентів та провести бенчмаркінг виробів; прогнозувати рівень конкурентоспроможності; формувати конкурентоспроможний асортимент швейних виробів;
володіти: навичками забезпечення конкурентоспроможності швейних виробів та приймати рішення на підставі фактів, використовуючи при цьому необхідну нормативну, конструкторсько-технологічну та іншу документацію.
Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 7, ПРН 9.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):
методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, інноваційні технології (за галузями), науково-дослідна практика, переддипломна практика, виконання дипломного проекту (роботи).
Зміст навчального модуля: розроблення фірмового досьє, розробка питань для проведення опитування споживачів, проведення ситуаційного аналізу, побудова структурно-логічної схеми, визначення основних чинників конкурентоспроможності швейних виробів, формування номенклатури показників конкурентоспроможності, розрахунок коефіцієнтів вагомості показників, відносних одиничних показників конкурентоспроможності та індексу конкурентоспроможності.
Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочно-дистанційна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, лабораторний, графічний.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 1 ).
Засоби діагностики успішності навчання: питання для експрес-опитування, контрольні питання, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.