Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
КОНСТРУЮВАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва модуля/дисципліни: Конкурентоспроможність швейних виробів / Курсовий проект фаховий
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр(и) _1_
Обсяг модуля: загальна кількість годин - _90__ ; кількість кредитів ЄКТС – _3_ .
Результати навчання:
знати: поняття, мети та специфіки написання фахового курсового проекту; вимоги до оформлення фахового курсового проекту, набуття знань щодо її захисту; основні поняття, терміни досліджуваної теми, основні положення нормативних та законодавчих актів, що стосуються діяльності певного підприємства;
вміти: аналізувати, узагальнювати, досліджувати літературні джерела та інформаційну базу даних, використовувати математичні, статистичні, облікові та інші способи обробки інформації, розробляти пропозиції щодо оцінки та поліпшення якості швейних виробів, логічно і чітко викладати матеріал, робити висновки та узагальнення, давати ґрунтовні оцінки різним явищам і процесам, оформляти роботи відповідно до існуючих стандартів.
Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 7, ПРН 9, ПРН 11, ПРН 12, ПРН 13.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): Методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, Інноваційні технології (за галузями), науково-дослідна практика, переддипломна практика, виконання дипломного проекту (роботи).
Зміст навчального модуля: Вибір теми та об’єкта дослідження. Затвердження теми. Складання студентом плану фахового курсового проекту, погодження з викладачем-науковим керівником. Формування студентом інформаційної бази для виконання фахового курсового проекту. Написання й оформлення фахового курсового проекту. Подання фахового курсового проекту на кафедру для рецензування. Доопрацювання фахового курсового проекту відповідно до рекомендацій/зауважень рецензента. Захист фахового курсового проекту.
Види навчальних занять: консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий.
Форми підсумкового контролю: захист фахового курсового проекту (семестр 1).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік тем.
Мова навчання: українська.