Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
ПРОЕКТУВАННЯ ВЗУТТЯ ТА ГАЛАНТЕРЕЙНИХ ВИРОБІВ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Комерційне моделювання та проектування взуття, аксесуарів на основі просторового дизайну.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр: 1.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 360; кількість кредитів ЄКТС – 12.
Результати навчання:
знати: сучасні технологічні і конструкторські розробки у галузі, обладнання та його технічні можливості;
вміти: здійснювати пошук та аналіз науково-технічної інформації, проводити наукові дослідження;
володіти навичками щодо проектування і виготовлення сучасних виробів різного призначення для задоволення потреб споживачів, які є необхідною умовою для вирішення практичних завдань у сфері наукової та професійної діяльності на виробництві стосовно груп товарів виробничого призначення.
Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 4, ПРН 11, ПРН 12, ПРН 15, ПРН 20, ПРН 22, ПРН 24.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): основи технології виробів із шкіри, проектування взуттєвого виробництва, історія моди у виробах із шкіри, проектно-технологічні основи підвищення конкурентоспроможності продукції, теоретичні та практичні аспекти індивідуального та серійного виробництва, відновлення взуття та галантерейних виробів.
Зміст навчального модуля: вивчення сучасних техніки, технологій, матеріалів та комплектуючих для проектування високоефективних, енергозберігаючих технологічних процесів виготовлення виробів із шкіри, нормативних і правових документів регулювання питання в галузі виробництва і випробування виробів з метою оцінки якості продукції. В курсі висвітлюється наукове розуміння проблем галузі, що є необхідним компонентом становлення професійних знань студентів, майбутніх інженерів-технологів, науковців та керівників.
Види навчальних занять: лекція, лабораторне, практичне.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, практичний, тестовий.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).
Засоби діагностики навчання: ескізи взуття, проекти моделей, контрольна робота, перелік питань для усного опитування, індивідуальні завдання, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів, курсовий проект.
Мова навчання: українська.