Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
ПРОЕКТУВАННЯ ВЗУТТЯ ТА ГАЛАНТЕРЕЙНИХ ВИРОБІВ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва модуля: Науково-дослідна практика.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр: 2.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
розроблення та пошук найоптимальнішого варіанту вирішення наукової проблеми; підготовка проекту самостійного рішення інженерної задачі під час професійної діяльності; використання результатів досліджень в реальних умовах функціонування підприємства; розроблення пропозицій щодо впровадження нових конструкторський проектів та технологій на підприємствах; набуття практичних навичок з навчально-педагогічної роботи зі студентами; вміння працювати з джерелами науково-технічної інформації; набуття досвіду роботи науковця.
Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 2, ПРН 3, ПРН 5, ПРН 6, ПРН 14, ПРН 15, ПРН 21.
Спосіб навчання: виробниче, аудиторне
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):
моделювання виробів зі шкіри, комерційне моделювання та проектування взуття, аксесуарів на основі просторового дизайну, методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності.
Зміст навчального модуля:
підготовка та проведення лекції за фахом; проведення лабораторної роботи із підготовленими методичними вказівками; визначення та постановка задачі магістерської роботи; вибір методики та методів досліджень; огляд літературних джерел; використання результатів досліджень магістерської роботи в реальних умовах функціонування підприємства; розроблення пропозицій щодо впровадження нових технологій та конструкторських проектів на підприємствах взуттєвої та галантерейної галузі.
Види навчальних занять: самостійна робота.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).
Засоби діагностики навчання: перелік питань для усного опитування, індивідуальні завдання, звіт про результати проходження практики і щоденник з практики.
Мова навчання: українська.