Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету мехатроніки та комп’ютерних технологій (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Проектування взуттєвого обладнання.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестр: 2.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: конструкторську документацію по ГОСТ 2.118-73 «Технічна пропозиція»; ГОСТ 2.119-73 «Ескізний проект»; ГОСТ 2.120-73 «Технічний проект» як стадії реального проектування;
вміти продемонструвати професійно профільовані знання для метричного синтезу при проектуванні нових взуттєвих машин і вдосконаленні існуючих;
володіти навичками: структурного аналізу та синтезу механізмів взуттєвих машин; кінематичного аналізу механізмів взуттєвих машин; динамічного аналізу та синтезу механізмів взуттєвих машин.
Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 5, ПРН 8, ПРН 18.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):
методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, проектування трикотажного обладнання; проектування швейного обладнання; автоматизація проектування обладнання легкої промисловості; CAM-технології комп'ютерно-інтегрованого обладнання; управління мехатронними системами.
Зміст навчального модуля: ЕСКД ГОСТ 2.118.73, 2.119.73 і 2.120.73; проектування (структурний аналіз, метричний синтез, кінематичний аналіз і розрахунки, які підтверджують працездатність механізму машини) і конструювання (розробка креслення робочих креслень деталей об’єкту після вдосконалення) обладнання для вирубання і різання матеріалів для виготовлення взуття і шкіргалантерейних виробів, обладнання для з’єднання деталей крою і напівфабрикатів та обладнання для формування верху і низу взуття зі шкіри і шкіроподібних матеріалів.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: (усне опитування), письмовий (індивідуальні завдання, задачі), тестовий.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, задачі, комплект завдань для підсумкового контролю, питання для поточного та підсумкового контролю.
Мова навчання: українська.