Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету мехатроніки та комп’ютерних технологій (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: CAM-технології комп'ютерно-інтегрованого обладнання.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестр: 2.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: САМ-технології інноваційного галузевого машинобудування; структуру і функціонування комп’ютерне-інтегрованих машин легкої промисловості і CNC-верстатів машинобудування; крокові двигуни і серводвигуни з гвинтовою передачею; контролери і управляючі програми як основні складові структури одноосних маніпуляторів комп’ютерне-інтегрованого обладнання і CNC-верстатів;
вміти: використовувати основи розробки проектів з використанням Soft-продуктів: CoDeSys, GIS Base Pac, Stoll M1, DelCAM, SwanSoft Simulation i Mach3;
володіти навичками: використання G-кодів і М-кодів для підготовка та створення простих управляючих програм в програмному середовищі IntuWiz роботи CNC-верстатів типу Fanuc-верстатів.
Програмні результати навчання: ПРН 4, ПРН 5, ПРН 12 ПРН 18.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності; проектування трикотажного обладнання; проектування взуттєвого обладнання; автоматизація проектування обладнання.
Зміст навчального модуля: структура інноваційних САМ-технологій галузевого машинобудування; CNC – машин легкої промисловості і CNC-верстатів; крокові двигуни і серводвигуни з гвинтовою передачею, вбудовані контролери і управляючі програми; структури одноосних маніпуляторів; комп’ютерне-інтегрованого обладнання і CNC – верстатів; основи проектування в програмних середовищах Soft-продуктів: CoDeSys, GIS Base Pac, Stoll M1, DelCAM, SwanSoft Simulation, Mach3 і IntuWiz; G-коди і М-коди для роботи CNC-верстатів.
Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, дослідницький.
Методи контролю: усний, письмовий (задачі, звіти з лабораторних робіт), тестовий, лабораторний.
Підсумковий контроль: екзамен (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, комплект завдань для підсумкового контролю, питання для поточного та підсумкового контролю.
Мова навчання: українська.