Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» за освітньо-професійною програмою
МЕХАТРОНІКА ТА РОБОТОТЕХНІКА
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Монтаж, експлуатація та ремонт машин легкої промисловості.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестр: 2.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6 .
Результати навчання:
знати: основні види відмов та пошкоджень деталей обладнання та причини їх виникнення; положення технічного обслуговування обладнання в період його експлуатації;
вміти: вибрати раціональний метод ремонту деталей; вибрати тип та марку мастил для обладнання на основі розрахунку їх параметрів;
здатен продемонструвати: виконання ремонтних креслень, підбору обладнання та визначити технологічний процес ремонту й його режими;
володіти навичками організації та планування технічного обслуговування, середніх та капітальних ремонтів обладнання; організації роботи відділень ремонтно-механічного цеху і при необхідності, його проектування.
Програмні результати навчання: ПРН 4, ПРН 5, ПРН 15 ПРН 21.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності; проектування швейного обладнання; проектування трикотажного обладнання; проектування взуттєвого обладнання; автоматизація проектування обладнання; охорона праці в галузі та цивільний захист.
Зміст навчального модуля: теоретичні і практичні основи монтажу машин легкої промисловості; експлуатації машин легкої промисловості; ремонту і сервісному обслуговуванню машин легкої промисловості; основні методи пошуку пошкоджень та поломок деталей та машин та їх усунення; параметри мастил для конкретного обладнання; класифікацію та суть методів ремонту деталей; основні положення системи технологічного обслуговування та ремонту деталей; основні організаційні методи ремонту, методику розбірно-складальних робіт; структуру, задачі та функції служби головного механіка підприємства; структуру ремонтно-механічного цеху підприємства та основи його проектування.
Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний.
Методи контролю: усний (звіти з лабораторних робіт, опитування), письмовий (завдання, задачі), тестовий.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, комплект завдань для підсумкового контролю, питання для поточного та підсумкового контролю.
Мова навчання: українська.