Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА КОМП’ЮТЕРНО-ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Фізичне виховання.
Тип модуля: обов'язковий.
Семестри: 1 – 4.
Обсяг модуля: позакредитна дисципліна.
Результати навчання:
знати: науково-практичні основи фізичної культури та здорового способу життя; гігієнічні правила і методичні принципи спортивного тренування; вплив оздоровчих систем фізичного виховання на зміцнення здоров'я;
вміти: виконувати комплекси вправ та рухових дій; виконувати контрольні нормативи з фізичної підготовленості; виконувати комплекси вправ та рухових дій; контролювати власний функціональний стан під час виконання самостійних занять певним видом рухової активності та у відновлювальний період; раціонально підбирати фізичні вправи, спрямовані на виховання рухових якостей тіла; правильно використовувати тренувальні навантаження та інтенсивність виконання вправ;
здатен продемонструвати: виконання індивідуально підібраних комплексів оздоровчої та адаптивної (лікувальної) фізичної культури, виконання композицій ритмічної і аеробної гімнастики, комплексів вправ атлетичної гімнастики; творчу співпрацю в колективних формах занять фізичною культурою.
Програмні результати навчання: ПРН 23, ПРН 28.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):
безпека життєдіяльності та цивільний захист.
Зміст навчального модуля: педагогічний процес, спрямований на морфологічне і функціональне вдосконалення організму людини, формування і поліпшення її основних життєво-важливих рухових навичок, умінь та пов’язаних з ними знань.
Види навчальних занять: практичне, консультація.
Форма навчання: денна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, коловий, індивідуальний, ігровий, змагальний, варіативний, повторний.
Методи контролю: тестовий.
Форми підсумкового контролю: залік (семестри 1-4).
Засоби діагностики успішності навчання: контрольні нормативи, тестові завдання.
Мова навчання: українська.