Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» за освітньо-професійною програмою
ОБЛАДНАННЯ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ТА ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Проектування швейного обладнання.
Тип модуля: обов'язковий.
Семестр 1.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 270; кількість кредитів ЄКТС – 9.
Результати навчання:
знати: конструкторську документацію по ГОСТ 2.118-73 «Технічна пропозиція», ГОСТ 2.119-73 «Ескізний проект» і ГОСТ 2.120-73 «Технічний проект» як стадії реального проектування;
вміти: виконувати структурний і кінематичний аналіз, метричний синтез механізмів швейних машин і розрахунки в МathCad;
володіти: порівнювальним аналізом функціонально-адекватних механізмів швейних машин з метою розробки елементів конкурентоздатних і патентоспроможних механізмів швейних машин легкої промисловості та побутового обслуговування.
Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 3, ПРН 8.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, проектування трикотажного обладнання, проектування взуттєвого обладнання, автоматизація проектування обладнання легкої промисловості.
Зміст навчального модуля: класичні (графічні і графоаналітичні) і машинні (аналітичні) методи проектування важільних і кулачкових механізмів машин легкої промисловості; умовні позначення для побудови структурних і кінематичних схем механізмів та машин технологічного обладнання легкої промисловості; алгоритми побудови кінематичних схем основних типових механізмів технологічного обладнання галузі з використанням сучасних комп’ютерних технологій автоматизованого проектування; принципи і можливості сучасної ідеології побудови робочих креслень деталей і складальних одиниць при переході від просторової твердо тільної ЗD-моделі до проекції на ортогональні площини.
Види навчальних занять: лекція, практичнe, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний (виступи на практичних заняттях, усне опитування), письмовий (вправи, завдання), тестовий.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).
Засоби діагностики успішності навчання: перелік питань і комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контрою.
Мова навчання: українська.