Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» за освітньо-професійною програмою
МЕХАТРОНІКА ТА РОБОТОТЕХНІКА
ОПИС МОДУЛЯ
Назва модуля: Науково-дослідна практика.
Тип модуля: обов'язковий.
Семестр 2.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
знати: аналіз стану наукового питання; основні положення проведення експериментального дослідження; методику обробки науково-технічної інформації і експериментальних даних;
вміти: визначити об’єкт та методи досліджень за темою роботи; проводити аналітичний огляд технічної і наукової літератури за темою роботи; обґрунтовувати обрані напрямки дослідження і сформувати ціль дослідження, його наукову новизну та економічну доцільність; розробити план постановки експерименту з використанням математичних методів планування;
здатен продемонструвати: роботи з технічною і науковою літературою; теоретичних і експериментальних досліджень в машинобудуванні.
Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 5, ПРН 7.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): проектування швейного обладнання, проектування трикотажного обладнання, охорона праці в галузі та цивільний захист, методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, обладнання легкої промисловості та побутового обслуговування, проектування взуттєвого обладнання, монтаж, експлуатація та ремонт машин легкої промисловості.
Зміст навчального модуля: ознайомитися з літературою та іншими джерелами інформації з теми магістерської роботи та скласти реферат; виконати аналіз існуючої конструкції обладнання (вузла) і технології її виготовлення та зробити висновки щодо їх удосконалення; виконати роботи по удосконаленню розрахунків параметрів, характеристик або елементів конструкції обладнання; ознайомитись з передовими методами праці та технології; приймати участь у лабораторних випробуваннях і налагодженні обладнання.
Види навчальних занять: консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: пояснювально-демонстраційний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний (захист звіту з практики), практичний, письмовий (щоденник практики, звіт з практики).
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, питання для підсумкового контролю.
Мова навчання: українська.