КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету підприємництва та права (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Стратегії бізнесу.

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестр:  2.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: основні підходи до розробки системи стратегічного управління підприємством; методи формування ефективної організаційної структури; особливості розробки стратегічного набору підприємств різної структурної побудови; напрями формування організаційної культури підприємства.;

вміти: аналізувати вплив факторів зовнішнього середовища та внутрішній потенціал підприємства; визначити стратегічну зону господарювання та конкурентну позицію на ринку; формувати стратегічний вибір підприємства; застосувати методи стратегічного планування та прогнозування для передбачення майбутнього організації;

володіти навичками: науково-практичними методами розроблення стратегій з урахуванням обраної організацією політики ведення бізнесу; навичками формування фінансових стратегій підприємства в їх зв’язку з продуктовими та ресурсними стратегіями як частиною «стратегічно-набору»;

здатен продемонструвати: проведення системного аналізу зовнішнього середовища організації; вміння формування організаційних структур управління – відповідно до обраних стратегій  вмінням формувати ефективний механізм забезпечення процесу реалізації обраних підприємством стратегій.

Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 4, ПРН 6, ПРН 7, ПРН 17, ПРН 18.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): проектна діяльність.

Зміст навчального модуля: Стратегія підприємства: поняття, еволюція, концепції. Місія та цілі підприємства. Стратегічний контекст підприємства. Оцінювання зовнішнього середовища підприємства. Аналіз стратегічного потенціалу підприємства. Стратегії бізнесу підприємства. Стратегії диверсифікації діяльності підприємства. Стратегії зовнішнього розвитку підприємства. Корпоративна стратегія підприємства. Методи формування стратегії розвитку підприємства.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.