Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету підприємництва та права (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Аналіз бізнес-процесів.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестр: 2.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: основні поняття теорії процесного управління;
вміти: впроваджувати процесний підхід до управління підприємством; створювати моделі бізнес-процесів з використанням найпоширеніших стандартів моделювання;
володіти навичками: аналізувати й контролювати перебіг бізнес-процесів підприємства, визначаючи недоліки бізнес-процесу й резерви підвищення ефективності його реалізації вдосконалювати бізнес-процеси підприємства;
здатен продемонструвати: навички формувати збалансовану систему показників на основі стратегічних цілей підприємства, а також систему показників для вимірювання ефективності бізнес-процесу.
Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 5, ПРН 6, ПРН 7, ПРН 8, ПРН 18.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): управління змінами, проектна діяльність.
Зміст навчального модуля: Поняття бізнес-процесів. Підходи до вдосконалення бізнес- процесів. (методика швидкого аналізу рішення, бенчмаркинг процесу, концентроване покращення процесу, реінжиниринг процесу) Моделювання бізнес-процесів. Підходи і методи. Технологія АРІС - архітектура інтегрованих інформаційних систем. Інструментальний засіб ARIS. Методи аналізу бізнес-процесів CASE-технології в моделюванні бізнес-процесів. Роль інформаційних технологій у вдосконаленні бізнес-процесів. Організація вдосконалення бізнес-процесів. Документування бізнес-процесів Визначення можливостей для покращення бізнес-процесів. Причини дефектів бізнес-процесів, аналіз своєчасності виконання,тривалості та вартості бізнес-процесів, АВС-аналіз бізнес-процесів.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.