КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету підприємництва та права (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: CRM-технології.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр: 2.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: основні ключові поняття про клієнтоорієнтованість; становлення та розвиток клієнтоорієнтованого руху в суспільстві; основи системного підходу до клієнтоорієнтованості; передумови виникнення необхідності розвитку клієнтоорієнтованого підходу на підприємстві та основні фактори, що впливають на розвиток цього виду діяльності; сутність процесів орієнтації на споживача та особливості управління ними; сутність та необхідність розвитку персоналу; поняття та необхідність клієнтоорієнтованих моделей; основні ключові поняття про соціальні потреби; сутність соціальних процесів та особливості управління ними; становлення та розвиток соціального сервісу; основи соціальної політики як основи управління соціальними системами і процесами; основи системного підходу до соціального сервісу; передумови соціального розвитку організації та основні фактори розвитку цього середовища; сутність та необхідність соціальної роботи; поняття та необхідність соціального страхування; поняття соціальних організацій, особливості їх функціонування; організаційні структури підприємств соціального сервісу; поняття управлінської культури та її вплив на розвиток соціального сервісу;

вміти: використовувати сучасні методи підвищення ступеню клієнтоорієнтованості підприємства; визначати основні системоутворюючі фактори розвитку клієнтоорієнтованого підходу підприємства; спрогнозувати наслідки різноманітних заходів клієнтоорієнтованого спрямування та їх вплив на підприємство в цілому; використовувати сучасні методи визначення ступеню клієнтоорієнтованості підприємства; проводити дослідження ринку споживчих переваг та обґрунтовувати розвиток тих чи інших методів клієнтоорієнтованості; ідентифікувати споживчі потреби; визначати фактори створення стратегії клієнтоорієнтованості організації; визначати стратегію соціально-споживчого попиту, оновлення асортименту послуг для підвищення задоволення споживачів та рівня соціального сервісу; визначати найбільш доцільну для організації стратегію соціального страхування;

володіти навичками: розробки та підготовки колективного договору та інших документів, спрямованих на захист соціальних прав споживача та трудового колективу; методами прогнозування попиту та пропозиції на товари та послуги з урахуванням соціальних потреб  навичками застосування методів соціального страхування на засадах еквівалентності та перерозподілу

здатен продемонструвати: створення стратегії клієнтоорієнтованості організації.

Програмні результати навчання: ПРН 8, ПРН 13, ПРН 17, ПРН 18.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): стратегії бізнесу, управління змінами.

Зміст навчального модуля: Клієнтоорієнтованість як філософія бізнесу. Клієнтоорієнтованість: визначення, сутність, принципи. Моделі клієнтоорієнтованості. Клієнтоорієнтованість підприємств в умовах трансформації економіки. Принципи побудови клієнтоорієнтованої організації. Управління процесом підвищення клієнтоорієнтованості компанії. 8 кроків створення клієнтоорієнтованого персоналу. Формування ключових компонентів клієнтоорієнтованої стратегії.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.