КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ПІДПРИЄМНИЦТВО В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ 

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля: Навчальна практика.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестр: 2.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: організацію готельно-ресторанної справи; особливості діяльності та тенденції особливості діяльності та сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності;

вміти: описати юридичну основу функціонування підприємства та сформувати його установчі документи; описати технологію виробництва продукції, надання послуг підприємства, описати стратегію діяльності та плани розвитку підприємства, що передбачає складання бізнес-плану; ознайомитися з особливостями діяльності та тенденціями розвитку підприємства; проаналізувати господарську діяльність за останні два звітних періоди; здійснювати організаційну діяльність в готельно-ресторанній справі; виконати індивідуальне завдання з підготовки експозиції; оформити звіт з практики та захистити його; зібрати дані необхідні для НДРС та виконання курсових робіт.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 5, ПРН 6, ПРН 7, ПРН 8, ПРН 20.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): Економічна теорія; Інформаційні системи та технології, Ділова українська мова, Іноземна мова.

Зміст навчального модуля:

Резюме (містить мету бізнес-плану, характеристику етапів розвитку підприємства, планові обсяги його діяльності, характеристику ринків збуту). Опис підприємства та галузі, до якої воно відноситься. Характеристика продукції (послуги), що виробляється (надається). Оцінка ринків збуту, конкурентів у галузі. Медіа-план для готельно-ресторанної справи.

Види навчальних занять: консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: письмовий (звіт і щоденник з практики).

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік тем.

Мова навчання: українська.