КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ІТ-ПІДПРИЄМНИЦТВО

ОПИС МОДУЛЯ

Назва дисципліни: Електронний ринок на базі Internet.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестр  3, 4.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 150; кількість кредитів ЄКТС – 5.

Результати навчання:

знати: основи побудови мережної економіки в інформаційному суспільстві; сутність та види електронного бізнесу; види електронних фінансових послуг; основні вимоги та складові започаткування електронного бізнесу; характеристики ведення бізнесу на електронному ринку; аспекти, переваги та виклики електронного ринку на базі Internet; переваги та недоліки електронних грошей; основні поняття глобальної мережі Internet; Internet-технології та сервіси; призначення комп’ютерних мереж Internet та Externet; поняття електронного магазину; програмні  рішення  Інтернет-торгівлі; правила безпеки при здійсненні платежів в Інтернеті; основи інформаційної безпеки та систем захисту мереж;

вміти: визначати архітектуру електронного бізнесу; проводити аналіз електронного ринку на базі Internet, визначати доцільність та проводити систему оплати та електронний продаж товарів;

володіти навичками: здійснення процесів продажу та купівлі в  Інтернет; використання Internet-технологій та сервісів; використання віртуальних приватних мереж; розробки заходів з безпеки та контролю при здійсненні електронної комерції; формування електронного магазину та електронного аукціону;

здатен продемонструвати: вміння визначати призначення та використовувати комп’ютерні мережі Інтранет та Екстранет; вміння використовувати електронні гроші та платіжні системи; вміння визначати джерела розповсюдження загроз інформаційній безпеці на електронному ринку; аналізувати фактори впливу безпеки на комп’ютерні мережі на електронному ринку; вміння використовувати систему захисту мережі Інтранет при здійсненні операцій на електронному ринку.

Програмні результати навчання: ПРН 6, ПРН 9, ПРН 25, ПРН 28.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економіка підприємства, Internet-маркетинг, підприємництво та бізнес, електронна підтримка споживачів, віртуальні підприємства.

Зміст навчального модуля: Візитні картки фірм. Корпоративні сайти і бізнес-портали. Торговельні концентратори. Web-форум. Форми Internet-торгівлі. Internet-крамниці. Кошик товарів покупця. Електронні моли. Банк-емітент. Банк-еквайєр. Банківська картка. Організаційно-господарські питання розвитку електронної торгівлі.Internet-аукціони. Web-форма.

Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 3), залік (семестр 4), курсова робота (семестр 4).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань для усного та підсумкового контролю, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.