КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ІТ-ПІДПРИЄМНИЦТВО

ОПИС МОДУЛЯ

Назва дисципліни: Internet-маркетинг.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестр  3.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: понятійний та категорійний інтернет-маркетингу та просування товарів / послуг у мережі Інтернет; види інтернет-маркетингу та їх застосування для просування продукції; сутність та види інтернет-маркетингу в соціальних мережах; технології розробки, оптимізації та просування сайтів; сутність репутації в Інтернеті; критерії ефективності проведення інтернет-маркетингу;  

вміти: проводити маркетингові дослідження, планувати асортимент і якість товарів, формувати цінову стратегію і тактику, системи розповсюдження, реклами та інших маркетингових комунікацій; розробляти стратегію інтернет-маркетингу; створювати та проводити маркетингову кампанію; організовувати рекламну кампанію в мережі інтернет; проводити SEO-аудит сайту; управляти репутацією і інтернеті; проводити аналіз ефективності рекламних кампаній;

володіти навичками: здійснення управлінських функцій на основі інтернет-маркетингу для задоволення потреб споживачів та здійснення ефективної діяльності підприємства; самостійної розробки програм просування підприємств та їх товарів в мережі інтернет;

здатен продемонструвати: знання в області теорії та практики інтернет-маркетингу; знання інформаційного, аналітичного та методологічного супроводу підприємницької діяльності в мережі інтернет;  навички роботи з маркетинговими базами даних в інтернет та вміння ефективно використовувати отриману інформацію; самостійне мислення при виборі методів просування підприємства в інтернет; необхідні знання у сфері планування маркетингової діяльності в мережі інтернет; самостійну розробку та проектування діяльності у сфері інтернет-маркетингу; вміння використовувати глобальний інформаційний простір задля пошуку потрібної інформації, розміщення власної інформації в інтернет та розв’язання маркетингових завдань за його допомогою.

Програмні результати навчання: ПРН 6, ПРН 9, ПРН 15, ПРН 25, ПРН 28.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економічна теорія, інформаційні системи та технології, статистика, менеджмент, економіка підприємства, електронний ринок на базі Internet, підприємництво та бізнес, електронна підтримка споживачів.

Зміст навчального модуля: комплексний інтернет-маркетинг, Інтернет-реклама, маркетинг в соціальних мережах, технології розробки і пошукового просування сайтів, управління репутацією в Інтернеті, аналіз рекламних кампаній.

Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 3).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань для усного та підсумкового контролю, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.