Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
ІТ-ПІДПРИЄМНИЦТВО
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Internet-маркетинг.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр 3.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: понятійний та категорійний інтернет-маркетингу та просування товарів / послуг у мережі Інтернет; види інтернет-маркетингу та їх застосування для просування продукції; сутність та види інтернет-маркетингу в соціальних мережах; технології розробки, оптимізації та просування сайтів; сутність репутації в Інтернеті; критерії ефективності проведення інтернет-маркетингу;
вміти: проводити маркетингові дослідження, планувати асортимент і якість товарів, формувати цінову стратегію і тактику, системи розповсюдження, реклами та інших маркетингових комунікацій; розробляти стратегію інтернет-маркетингу; створювати та проводити маркетингову кампанію; організовувати рекламну кампанію в мережі інтернет; проводити SEO-аудит сайту; управляти репутацією і інтернеті; проводити аналіз ефективності рекламних кампаній;
володіти навичками: здійснення управлінських функцій на основі інтернет-маркетингу для задоволення потреб споживачів та здійснення ефективної діяльності підприємства; самостійної розробки програм просування підприємств та їх товарів в мережі інтернет;
здатен продемонструвати: знання в області теорії та практики інтернет-маркетингу; знання інформаційного, аналітичного та методологічного супроводу підприємницької діяльності в мережі інтернет; навички роботи з маркетинговими базами даних в інтернет та вміння ефективно використовувати отриману інформацію; самостійне мислення при виборі методів просування підприємства в інтернет; необхідні знання у сфері планування маркетингової діяльності в мережі інтернет; самостійну розробку та проектування діяльності у сфері інтернет-маркетингу; вміння використовувати глобальний інформаційний простір задля пошуку потрібної інформації, розміщення власної інформації в інтернет та розв’язання маркетингових завдань за його допомогою.
Програмні результати навчання: ПРН 6, ПРН 9, ПРН 15, ПРН 25, ПРН 28.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економічна теорія, інформаційні системи та технології, статистика, менеджмент, економіка підприємства, електронний ринок на базі Internet, підприємництво та бізнес, електронна підтримка споживачів.
Зміст навчального модуля: комплексний інтернет-маркетинг, Інтернет-реклама, маркетинг в соціальних мережах, технології розробки і пошукового просування сайтів, управління репутацією в Інтернеті, аналіз рекламних кампаній.
Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 3).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань для усного та підсумкового контролю, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.