КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ІТ-ПІДПРИЄМНИЦТВО

ОПИС МОДУЛЯ

Назва дисципліни: Віртуальні підприємства.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестр  3,4.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: методологію побудови віртуального підприємства, відмінності віртуального та реального підприємства; особливості аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища віртуального підприємства; основи побудови організаційної структури віртуального підприємства, розподілу обов’язків та повноважень при функціонуванні віртуального підприємства; склад та структуру ресурсів віртуального підприємства; особливості здійснення електронних закупівель; особливості управління взаєминами з покупцями віртуального підприємства; методику використання економічного та стратегічного потенціалу віртуального підприємства; методику визначення результативності та ефективності діяльності віртуального підприємства;

вміти: структурувати та аналізувати фактори внутрішнього та зовнішнього середовища віртуального підприємства; планувати структуру ресурсів віртуального підприємства; планувати структуру асортименту товарів та послуг віртуального підприємства; формувати цінову стратегію і тактику віртуального підприємства; формувати системи розповсюдження, реклами та інших маркетингових комунікацій віртуального підприємства;

володіти навичками: здійснення управлінських функцій віртуального підприємства; зміни напряму бізнес-діяльності з переходом до електронної комерції; формування традиційних та електронних комерційних циклів; здійснення електронних закупівель;

здатен продемонструвати: самостійно вирішувати проблему аналізу взаємодії складових віртуального підприємства; формувати та визначати конкурентоспроможність віртуального підприємства; здатність здійснювати аналіз та моделювання поведінки споживачів віртуального підприємства; здатність працювати в групі для вирішення проблеми сегментації ринку віртуального підприємства за географічною, психографічною, поведінковою, демографічною, соціально-економічною, культурною ознакою; практичні приклади поєднання традиційної та електронної комерції.

Програмні результати навчання: ПРН 6, ПРН 9, ПРН 10, ПРН 15, ПРН 28, ПРН 29

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): менеджмент, економіка підприємства, Internet-маркетинг, електронний ринок на базі Internet, підприємництво та бізнес, електронна підтримка споживачів, оцінка ефективності бізнесу, стратегія і розвиток бізнесу.

Зміст навчального модуля: основні складові та принципи побудови віртуального підприємства; зовнішнє та внутрішнє середовище віртуального підприємства; форми взаємодії віртуального підприємства в електронному бізнесі; ресурси віртуального підприємства; матеріальна та нематеріальна складова віртуального підприємства; традиційний та електронний комерційний цикл; нові продукти віртуального підприємства; управління персоналом віртуального підприємства; управління взаєминами з покупцями; бізнес-стратегії віртуального підприємства; пристосування стратегії електронного бізнесу до корпоративної стратегії.

Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 3,4).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань для усного та підсумкового контролю, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.