Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
ВИСТАВКОВИЙ БІЗНЕС
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Маркетинг у виставковій діяльності.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр 3.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: методологію маркетингу, особливості аналізу маркетингового середовища у виставковій діяльності; сутність маркетингової інформації, її види та джерела; аспекти організації процесу досліджень; поняття товару в маркетингу та способи його класифікації; організацію системи продажу, його методи та особливості для ринків різних товарів; види просування та їх характеристики у виставковій діяльності; сутність контролю маркетингу; планування маркетингу; концепції життєвого циклу товару з метою узгодження соціально-психологічних характеристик споживача з асортиментом товарів, просування торгівельної марки та отримання доходу підприємства;
вміти: проводити маркетингові дослідження, планувати асортимент і якість товарів, формувати цінову стратегію і тактику, системи розповсюдження, реклами та інших маркетингових комунікацій;
володіти навичками: здійснення управлінських функцій на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та здійснення ефективної діяльності підприємства;
здатен продемонструвати: самостійно вирішувати проблему аналізу виставкових експонатів, формувати та визначати конкурентоспроможність експозицій, якість виставкових експонатів в системі маркетингу; здійснювати аналіз та моделювання поведінки споживачів, здійснювати позитивний вплив на прийняття рішення щодо купівлі; здатність працювати в групі для вирішення проблеми сегментації ринку за географічною, психографічною, поведінковою, демографічною, соціально-економічною, культурною ознакою.
Програмні результати навчання: ПРН 6, ПРН 9, ПРН 15, ПРН 28.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): PR-технології у виставковій діяльності, статистика, економіка підприємства, фінанси, менеджмент.
Зміст навчального модуля: Основні принципи маркетингу. Виставки серед інструментів маркетингу. Визначення цілей участі у виставці. Осмислення рішення про участь на виставці. Вибір виставки.
Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 3).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.