Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
КОМП’ЮТЕРНА ІНЖЕНЕРІЯ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Об’єктно-орієнтоване програмування.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 3,4
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: типові алгоритмічні конструкції; етапи обробки програм на ПЕОМ; структурний та модульний принципи розробки програм; основні оператори мови С; засоби пре процесорної обробки програми; скалярні та структуровані типи даних; типи функцій та механізми передачі параметрів; основи роботи з пам'яттю комп’ютера; методи сучасного програмування;
вміти: визначати для вирішення задачі технологію програмування, мову, систему програмування, інструментальне середовище;
володіти: основами програмування; здійснювати функціональну та об’єктну декомпозицію програми відповідно до обраної технології програмування; виконувати розробку коду програми; виправляти синтаксичні та семантичні помилки та рефакторинг коду (налагоджувати та тестувати програму); методами та технологіями об'єктно-орієнтованого програмування; програмувати динамічні структури даних; обробляти виключення.
Програмні результати навчання: ПРН 30.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): вища та прикладна математика, основи програмування.
Зміст навчального модуля: Об’єктно-орієнтоване програмування. Класи та об’єктно-орієнтоване програмування. Бібліотеки класів С++. IDE С++ Builder. Проекти та форми. Створення додатків для Internet. Алгоритми і структури даних. Структури. Робота з файлами. Динамічний розподіл пам’яті. Типові алгоритми роботи з динамічними змінними.
Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 3), екзамен (семестр 4).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань і комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.