КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» навчально-наукового інституту інженерії та інформаційних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

Назва дисципліни: Аналіз та моделювання електронних пристроїв.

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестр: 5.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180 ; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: послідовність та проводити аналіз технічного завдання на розробку електронних пристроїв (ЕП), вимоги, структуру, стадії та етапи розробки ЕП, методи та принципи побудови ЕП його структурних складових, перспективи розвитку електроніки та мікроелектроніки, естетичні та ергономічні основи  побудови ЕП їх аналіз та моделювання на сучасній елементній базі, основні функції, принципи роботи, засоби підвищення якісних показників  електронних пристроїв при роботі з оператором;

вміти: аналізувати та моделювати основні параметри і характеристики ЕП, виконувати розрахунки та експериментальне моделювання електронних пристроїв, із застосуванням елементів напівпровідникової, аналогової та цифрової схемотехніки; виконувати розробку електронних схем: визначати, аналізувати та моделювати основні параметри заданої електронної схеми, проводити дослідження і розробку електронних пристроїв;

здатен продемонструвати: обґрунтування власної точки зору щодо моделей ЕП та методологій моделювання об’єктів та процесів в ЕП, спілкування з колегами, клієнтами, партнерами щодо конкретних питань методології та технології моделювання ЕП, складання аналітичних звітів, доповідей у письмовій формі та виступ з результатами власної роботи на нарадах, конференціях тощо.

Програмні результати навчання: ПРН 26.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): вища математика, теорія автоматичного керування, теоретичні основи електротехніки, напівпровідникові прилади, теорія електричних та електронних кіл.

Зміст навчального модуля: Загальні поняття та організація процесу розробки електронних пристроїв. Аналіз методів та вимог при розробці електронних пристроїв. Аналіз структурних складових електронних пристроїв. Аналіз ергономічних та естетичних основ побудови електронних пристроїв. Моделі електронних пристроїв. Системний та індуктивний підходи проектування ЕП. Інструментальні засоби проектування ЕП. Призначення, задачі, функції, класифікація ЕП. Аналіз експлуатаційної ефективності електронних пристроїв. Підходи, принципи та технології проектування ЕП.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна.

Методи навчання: пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 5).

Засоби діагностики успішності навчання: питання для модульного та підсумкового контролю, тести, завдання для контрольної роботи, індивідуальне завдання.

Мова навчання: українська.