Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
ЕНЕРГОМЕНЕДЖМЕНТ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Ділова іноземна мова.
Тип модуля: обов’яковий.
Семестр: 1.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: словотвірний, граматичний, лексичний мінімум з ділової іноземної мови; основи культури мовлення, зокрема ділової комунікації; основні характеристики офіційно-ділового стилю літературної мови; основні принципи класифікації документів; вимоги до складання текстів окремих документів;
вміти: створювати власні висловлювання з певної комунікативної метою; оформляти ділові документи;
володіти: достатнім ступенем граматичної та стилістичної коректності для написання текстів, пов'язаних з професійно-діловій сфері, резюме, ділових листів, контрактів та заповнення бланків для професійних цілей; навичками ефективного використання мовних засобів у відповідних ситуаціях ділового спілкування; основами мовного етикету ділового спілкування;
здатний продемонструвати: адекватне орієнтування в соціальній ситуації і можливість ділового спілкування з потенційними зарубіжними партнерами; активне володіння іноземною мовою як засобом формування думок і професійних стратегій в професійно-діловій сфері; знання основи культури усного та писемного ділової комунікації.
Програмні результати навчання: ПРН 12, ПРН 13.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі (пререквізіти і кореквізіти): методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, охорона праці в галузі та цивільний захист.
Зміст навчального модуля: загальні принципи ділової переписки; ділова кореспонденція в рамках процесу працевлаштування; структура ділового листа; класифікація ділових листів; принципи складання листа-скарги, супровідного листа, хронологічного і функціонального резюме; культура ділового професійного спілкування в усній і письмовій формах.
Види навчальних занять: практичне, консультація.
Форми навчання: денна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного навчання.
Методи контролю: усний (опитування - індивідуальне, фронтальне, комбіноване), письмовий (вправи, переклад, есе, реферування тексту), тестовий (вхідний, поточний, підсумковий).
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 1).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань та комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів.
Мова навчання: англійська, французька, німецька.