Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
ЕЛЕКТРОПОБУТОВА ТЕХНІКА
ОПИС МОДУЛЯ
Назва модуля: Науково-дослідна практика.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр: 2.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: аналіз стану наукового питання; основні положення проведення експериментального дослідження; методику обробки науково-технічної інформації і експериментальних даних;
вміти: визначити об’єкт та методи досліджень за темою роботи; проводити аналітичний огляд технічної і наукової літератури за темою роботи; обґрунтувати обрані напрямки дослідження і сформувати ціль дослідження, його наукову новизну та економічну доцільність; розробити план постановки експерименту з використанням математичних методів планування;
володіти: навичками роботи з технічною і науковою літературою; теоретичних і експериментальних досліджень електропобутової техніки;
здатен продемонструвати: здатність розробити план постановки експерименту з використанням математичних методів планування.
Програмні результати навчання: ПРН 7, ПРН 9, ПРН 11, ПРН 12, ПРН 13, ПРН 15, ПРН 17.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): Ділова іноземна мова, Методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, Охорона праці в галузі та цивільний захист, Електропобутова техніка, Інженерне проектування та розрахунок складної ЕПТ.
Зміст навчального модуля: ознайомлення з літературою та іншими джерелами інформації з теми магістерської роботи та складання реферату; виконання аналізу існуючої конструкції електропобутової техніки (вузла) і технології її виготовлення та формулювання висновків щодо їх удосконалення; виконання роботи по удосконаленню розрахунків параметрів, характеристик або елементів конструкції машини; ознайомлення з передовими методами праці та технології; прийняття участі у лабораторних випробуваннях і налагодженні електропобутової техніки; підготовка звіту по закінченню проходження практики.
Види навчальних занять: консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний (захист звіту з практики), письмовий (звіт і щоденник з практики).
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для поточного і підсумкового контролю.
Мова навчання: українська.