Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Електричні системи і мережі.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 5, 6.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180 ; кількість кредитів ЄКТС – 5.
Результати навчання:
знати: конструкції, типи і принципи роботи лінійного та силового обладнання електричних мереж; сутність процесів, що відбуваються в електричних мережах і системах при генеруванні, перетворенні, передачі, розподіленні та споживанні електричної енергії;
вміти: аналізувати особливості процесів, що відбуваються при передачі та розподілу електричної енергії; виконувати розрахунки різних режимів роботи електричних мереж та систем;
здатен продемонструвати: базові знання про виробництво, передачу, розподіл та споживання електроенергії; визначення розрахункових параметрів електричних мереж та систем, застосування методів дослідження режимів роботи енергосистем.
Програмні результати навчання: ПРН-22.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): вища математика, фізика, теоретичні основи електротехніки.
Зміст навчального модуля: Загальні відомості про електричні мережі та системи. Принципи конструктивного виконання ліній електропередач. Характеристика і розрахунок параметрів схем заміщення повітряних і кабельних ліній. Параметри і схеми заміщення силових трансформаторів. Споживачі електричної енергії. Втрати потужності та енергії в електричній системі. Аналіз режиму роботи розімкнених електричних мереж Розрахунок усталених режимів простих замкнутих електричних мереж. Компенсаційні пристрої в електроенергетичних системах. Показники і норми якості електроенергії. Баланс активної і реактивної потужності і рівень частоти і напруги в електроенергетичній системі. Основи регулювання режимів систем передачі і розподілу електричної енергії.
Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.
Форми навчання: денна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 5), екзамен (семестр 6).
Засоби діагностики успішності навчання: тести, завдання для контрольної роботи, індивідуальне завдання, питання для модульного та підсумкового контролю,
Мова навчання: українська.