КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Учасники Круглого столу «ФОТОВІДЕОДИЗАЙН У ПРОЕКТУВАННІ СУЧАСНОГО МУЗЕЙНОГО ПРОСТОРУ: ВЗАЄМОДІЯ СФЕР»

Зоя Алфьорова,

доктор мистецтвознавства, професор,

декан факультету кіно- телемистецтва

Харківської державної академії культури

«Зміни у морфології сучасного музейного простору під впливом мультивізуальності: мистецтвознавчий аспект»

Трактування «музейного простору» як новітнього концепту динамічно змінюється під дією багатьох факторів: онтологічних, аксіологічних, гносеологічних, тощо. Мультивізуальність ( тобто багатоаспектні та різношарові прояви візуальності) стає певним «стрижнем» змін у морфології сучасного музейного простору. Мистецтвознавчий аспект проблеми:  наукова рефлексія на формотворення мультивізуальності як фактору зазначених змін.

 

Людмила Рибченко,

кандидат історичних наук,

заступник Генерального директора з питань розвитку і комунікацій 

Національного музею історії України у Другій світовій війні, м.Київ

«Образно-реліквійні комплекси в експозиції Національного музею історії України в Другій світовій війні»

Доповідь розкриває сутність  образно-реліквійних комплексів музейної експозиції. На сьогодні вони є найбільш перспективною і сучасною формою презентації історичних артефактів. На конкретних прикладах презентується їх роль та значення в реалізації основних завдань наукової концепції. 

 

Наталія Білоус,

  кандидат філологічних наук,

провідний науковий співробітник 

Музею української діаспори. м. Київ

«Історична експозиція: сучасний європейський досвід»

На конкретних прикладах буде проаналізовано, яку роль у сучасній музейний експозиції відіграють засоби аудіо та відеодизайну, як підсилити враження відвідувачів, відтворити атмосферу епохи, тощо.

 

Володимир Овчарек,

кандидат технічних наук, доцент,

завідувач кафедри дизайну Київського національного

університету технологій та дизайну

«Виставковий дизайн – сучасна технологія розвитку музейної діяльності»

Ефективність просування на ринок мистецьких творів, досягнень науки і техніки, наукових ідей, соціальних проектів значно підвищується при комплексному підході до організації музейної виставкової експозиції. Застосування засобів дизайну (графічного, інтер’єрного, архітектурного, фото- та відеографічного та інш.) у поєднанні з технологіями підготовки та проведення виставкових заходів сприяють досягненню цілей учасників, організаторів і відвідувачів музейних експозицій.

 

Іван Кабанов,

інженер кафедри дизайну Київського національного

університету технологій та дизайну

«Фотореставрація архівних документів»

Мета, види, методика реставрації, комп’ютерна та аналогова (хімічна) ретіш фотографій – коло питань запропонованих для висвітлення в ході виступу.

 

Віктор Северин,

кандидат мистецтвознавства, старший викладач

Харківської державної академії дизайну і мистецтв

«Інновації в музейному експозиційному дизайні»

 

Лариса Сиволап,

завідувач відділу археології

Черкаського обласного краєзнавчого музею

«Використання відеоматеріалів в експозиції та виставковій роботі відділу археології Черкаського обласного краєзнавчого музею»
 

Станіслав Потанін,

директор музею фотографії Київського національного

університету технологій та дизайну

«Мультимедійні технології в розробці сучасного музейного простору (Польща. Англія)

Методи технічної і творчої обробки унікальних музейних експонатів, що застосовуются Європейськими музеями для збереження першоджерел  та популяризації  культурного надбання серед сучасного і прийдешнього покоління, стануть предметом нашої уваги під час виступу на Круглому столі.

 

Олександр Ковальчук,

доктор фізико-математичнких наук, професор,

завідувач кафедри фізики Київського національного

університету технологій та дизайну

«Представлення музейної колекції у трьохмірному зображенні на основі голографії». (Оптико-фізичний аспект).
 

Ольга Гончарук,

магістр Київського національного університету

технологій та дизайну

«Мультимедійні технології в дизайні музейної експозиції»

Особливості використання ефекту паралаксу у сфері дизайну переконливо довело актуальність і затребуваність сучасною сферою культури інноваційних прийомів і засобів, що складають арсенал фотовідеодизайнера, перспективність розвитку застосування паралакс ефекту як у медійній сфері, так і в розробці виставкових експозицій, оскільки надає можливість митцям по новому поглянути і репрезентувати існуючі мистецькі об’єкти.

 

Олена Терешина,

студентка Київського національного університету

технологій та дизайну

«Формування стилістичної єдності експозиційного простору засобами фотовідеодизайну»

Виставковий дизайн є потужним засобом передачі інформації до споживача. Найкращого та найбільш глибокого комунікативного ефекту експозиційний простір досягає за допомогою зв’язку та єдності з зовнішніми елементами (такими як засоби фотовідеодизайну), оскільки вони неділимі та виступають частиною фірмового стилю або іміджу певного проекту (у тому числі виставки, музею, галереї тощо). Це призводить до необхідності пошуку стильової єдності між засобами фотовідеодизайну та експозиційним простором.

 

Ольга Петрова,

студентка Київського національного університету

технологій та дизайну

«Режисерські засоби творення сучасної музейної експозиції»

За минуле століття людство зробило найбільший крок у своєму розвитку, починаючи з першого літака і закінчуючи сучасною технікою. Якщо ми правильно використаємо здобуті знання, то зможемо неперевершено передавати реальність. Музейні експозиції, які становлять стандартний фонд, при сучасних можливостях можуть перетворитися на 3D реальність. Моя робота - це лише спроба показати значимість надбань музею української діаспори. Під час роботи мною було використано графічні зображення, візуалізацію 3D об'єктів, звуковий ряд, фото та відео матеріали, які були відкореговані засобами монтажу.

 

Яна Угарова,

студентка Київського національного університету

технологій та дизайну

«Плакат як засіб творення інформаційного музейного простору»

Плакат – один із засобів  творення музейного простору.  Пошуки незвичних засобів виразності – необхідний крок у створенні плакатного образу відтворюваного об’єкту.

 

Анастасія Жиденко,

студентка Київського національного

університету технологій та дизайну

«Музейний рекламний буклет у розбудові комунікативного простору сучасної культури»

Чи спонукає дизайн рекламного буклету відвідати запропонований музей? Яке його місце і вплив на комунікативний простір сучасної культури? Як відбувається розробка музейного рекламного буклету і прийняття рішень у процесі його створення та який його вплив на споживача? Чи відбувається  і як взаємодія між музейною установою і адресатом? Спробуємо відповісти на ці запитання.

29.05.2017