У Київському національному університеті технологій та дизайну з ініціативи факультету економіки та бізнесу та за підтримки ADC School (Україна) для всіх бажаючих студентів університету відбулась четверта з п’яти запланових лекцій від креативних директорів провідних компаній України, яка продовжила тренінговий цикл з найактуальніших тем рекламної індустрії.
16 травня 2018 року відбулась лекція від креативного директора Geometry Global Надії Трикоз на тему: «Shopper marketing. Новий погляд на рекламу».
Студенти змогли довідатись про те, що являє собою Shopper marketing та в чому полягає його роль як сполучної ланки між покупцем, продавцем і брендом/товаром, а також про те, що кожний продукт, в залежності від свого призначення, розрахований на свою цільову аудиторію.
В якості прикладів лектором було наведено чоловічий дезодорант «Axe», парфуми і крем «Dove», у завданні реалізації яких, роль маркетолога полягає у здатності переконати покупця придбати цей бренд(продукт).
В якості прикладу було проведено опитування присутніх в аудиторії, яке засвідчило, що серед студентів у відповідь на прохання назвати три продукти, які вони куплять в магазині, лише одна дівчина назвала бренд «Coca Cola», всі інші називали продукти по категоріях.
Наступну частину лекції було присвячено аналізу трьох принципів реклами:
1) Stop (attract або залучити покупця);
2) Hold (затримати увагу покупця);
3) Close (покупка, закриття транзакції) у великих супермаркетах і торгових центрах.
Лектор розповіла, що сьогодні дуже активно розвивається реклама, яка спонукає покупця діяти аби отримати нагороду (додатковий продукт, подарунок або знижку), цікавими прикладами були: канадський пивний холодильник, програма знижки в залежності від настрою «Снікерс», фреші з часом виготовлення замість назви у французьких супермаркетах та інші.
Щиро дякуємо пані Надії Трикоз за цікаву і надзвичайно пізнавальну лекцію та очікуємо наступної зустрічі з іншим спікером від ADC*UA. Анонс чекайте на сторінці факультету економіки та бізнесу у FACEBOOK.
22.05.2018