КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

GIZ продовжує серію семінарів на тему «Професійні кваліфікації» проєкту «Реформи у сфері енергоефективності в Україні»

Працівники Центру енергоефективності університету, як учасники цього важливого німецького проєкту, взяли участь в онлайн-презентаціях чотирьох компетентністно-орієнтовних навчальних програм, розроблених в рамках освітнього компоненту за наступними темами:

  • Утеплення пласких покрівель;
  • Монтаж вікон;
  • Термоізоляція труб;
  • Утеплення фасадів.

З вітальним словом звернулася пані Данія Кріг, яка від проєкту «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС з енергоефективності в Україні» привітала учасників форуму та розповіла, що метою реалізації цієї 5-річної програми Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) є адаптація освітніх програм до рівня сучасних вимог, передбачених Директивами ЄС та про перспективу поетапного розвитку впровадження в навчальних закладах України.

Корисною та навчальною була презентація  розробника  програм, д.е.н., професора Наталії Олійник із Національної академії державного управління – «Професійні (сертифікатні) програми», в яких уже були враховані кваліфікаційні вимоги до зазначених професій, структура, теми та обсяг навчальних програм, підсумки занять та видача сертифікатів.

Євген Юрченко, директор Енерго-інноваційного Хабу на базі Придніпровської державної академії будівництва та архітектури, в своїй презентації «Успішний досвід впровадження нових навчальних програм» детально ознайомив з методами та результатами організації навчання, досвід якого заслуговує, додаткового, вивчення та обміну думками.

Професійні програми, презентував Вадим Литвин – керівник центру енергоаудиту та енергоменеджменту Асоціації енергоаудиторів, який на реально виконаних проєктах продемонстрував шляхи підвищення енергоефективності та зробив аналіз типових помилок.

Професійні (сертифікатні) програми – єдиний комплекс освітніх компонентів, спрямованих на досягнення передбачених такою програмою результатів навчання, що дає право на отримання визначеної освітньої або освітньої та професійної кваліфікацій. Розраховані на паралельне навчання, як в закладах освіти, так із залученням роботодавця який організовує професійне навчання працівників.

Впровадження довгострокової німецької програми дозволяє краще організувати процес навчання в університеті та зобов’язує постійно удосконалювати, по розробленому зразку, тематику та структуру організації діяльності Центру енергоефективності.

03.03.2021